Has oblidat la teva contrasenya?
Patrocinadorspratocinadors
CARTEL PUERTA.jpgEFINTEC Logo Horizontal CAST_preview reduc-1.pngBanner-Logo-Repsol_180x120-G.Garraf.png
Horarishoraris
HORARI:
MATINS
De diluns a dijous de 9 a 14 hores
divendres de 9 a 13 hores
TARDES:
Dilluns i dimarts de 16 a 19 hores

ADRESSA
C/ BAILEN, 10 LOCAL ESQUE.
08800 VILANOVA I LA GELTRU

Telèfonstelefons

COMPTE ENRERE 1a EDICIÓ EFINTEC

S'inicia el compte enrere de l'inici de la  primera edició de EFINTEC, Exposició i Fòrum de les Empreses Instal·ladores i Noves Tecnologies, que tindrà lloc els dies 3 i 4 d'octubre al Pavelló 2 de Fira de Barcelona.

EFINTEC neix com a resposta a les necessitats del sector sobre l'aplicació de noves tecnologies i productes relacionats amb l'activitat multidisciplinar de les empreses instal·ladores que comptarà amb una assistència de més de 5.000 professionals. Després de l'espai que van deixar diferents fires professionals del sector realitzades a Catalunya i Espanya, era necessari realitzar un esdeveniment d'aquestes característiques que encaixés perfectament amb la nostra filosofia d'acompanyar a l'empresa instal·ladora durant el seu desenvolupament, orientant-la cap a les noves oportunitats de negoci presents i futures .

EFINTEC es un projecte pensat i organitzat per la Federació de Gremis Instal·ladors de Catalunya FEGICAT on es vol fer d’aquesta edició de EFINTEC la mes important de  Catalunya en lo relacionat en el sector de les instal·lacions.

Es un esdeveniment obert a tothom, on es podria veure les novetats del sector explicats directament dels mateixos fabricants, perquè en EFINTEC nomes estaran presents els principals fabricants de material de les instal·lacions.

Les inscripcions es poden fer a la web www.efintec.es, a mes de trobar informació dels tallers i ponències que es durant a terme durant aquests dos dies.

Esperem que tots pugueu venir a visitar-nos al Santd que FEGICAT tindrà i gaudir de les activitats i expositors.