Has oblidat la teva contrasenya?
Patrocinadorspratocinadors
CARTEL A4 REDUC.jpgCARTEL PUERTA.jpg
Horarishoraris
HORARI:
MATINS
De diluns a dijous de 9 a 14 hores
divendres de 9 a 13 hores
TARDES:
dilluns i dimarts de 16 a 19 hores.
divendres tarda TANCAT

NOVA ADRESSA
C/ BAILEN, 10 LOCAL ESQUE.
08800 VILANOVA I LA GELTRU

Telèfonstelefons
antic_president

Primer president del Gremi,
Sr. Guillermo Cruells Ballester.

La història de la nostra entitat comença al voltant de l’any 1975. Un grup d’empresaris tenien el neguit d’agrupar-se per tal de protegir els drets de les empreses instal·ladores de la comarca. El fet d’unir-se podria resultar una bona eina per resoldre alguns problemes que patia el sector. Llavors, les funcions de president i l’administració es van assignar al Sr. Antoni Fernández Guerrero, que ho feia des de casa seva, al carrer Major de Vilanova. Aleshores, a banda de tramitar els carnets d’instal·lador autoritzat, el Gremi oferia el servei de segellar els butlletins elèctrics.

Fou en aquells moments quan, gràcies a la consciència associativa, es va crear oficialment el Gremi. A l’empara de la Llei 19/77 que regulava el dret a l’associació sindical, el 7 de juliol de 1980 es va constituir la Asociación Profesional de Empresarios de Electricidad, Fontanería, Gas, Saneamiento y Afines de la comarca, amb unes escriptures en les què es feien constar els primers estatuts del Gremi.

La primera adreça es va fixar al carrer del Comerç, 2, 2n, de Vilanova i la Geltrú, fins a l’any 1996, en un edifici que era propietat del Gremi de Constructors.

La primera Junta constituïda, sempre segons l’acta de l’Assemblea General del 28 d’octubre de 1987, estava formada per:

• Guillermo Cruells Ballester - President
  • Joan Suñé Solé - Vice-president
  • José María Muñoz Sepúlveda - Secretari
  • José Carbonell Asensio - Tresorer
  • José María Cases García - Vocal
  • Diego Sánchez García - Vocal
  • Josep Pijoan Cardona - Vocal
Una de les primeres decisions que es va prendre fou la proposta d’una derrama als socis per import de 10.000 pessetes per a la compra de mobiliari i material. A partir de llavors, el Gremi ja tenia una oficina de gestió amb cara i ulls.
Atès el constant augment de socis es va aprovar el trasllat de les oficines al carrer del Bruc, 26, baixos, de Vilanova i la Geltrú; en aquest lloc es va mantenir la seu des de 1997 fins a l’octubre de 2004.
Finalment, la nova ubicació del Gremi, al carrer de Les Roquetes, 13-15, de Vilanova i la Geltrú, ha permès oferir, a banda dels serveis habituals, una major diversitat de cursos de formació.