17 de març Jornada d’Habitatge i Rehabilitació Sostenibles

Us convidem a la Jornada d’Habitatge i Rehabilitació Sostenibles que tindrà lloc, el matí del dijous 17 de març, al Centre Social Joan Roig i Piera (carrer de Joan Roig i Piera, núm. 5), a Cubelles. El Gremi ha col·laborat amb l’organització d’aquesta Jornada conjuntament amb el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials; el Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona; el Gremi de Constructors del Garraf i l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf.

La jornada compta el suport de l’Ajuntament de Cubelles, el suport de Diputació de Barcelona, el patrocini de BigMat City, Ma·Co i MatGarraf i la col·laboració d’AICAT Garraf.

Trobareu tot el programa aqui.

Atès l’aforament limitat, per inscripcions envieu un correu a l’adreça agenciadesenvolupament@nodegarraf.cat o respongueu al missatge.

Amb ganes de saludar-vos, us animen a participar!!!