FEGICAT I GRUP LLAVINA SIGNEN UN ACORD DE COL·LABORACIÓ PER L’ANY 2021

La FEDERACIÓ DE GREMIS D’INSTAL·LADORS DE CATALUNYA (FEGiCAT) i GRUP LLAVINA han signat un acord de col·laboració per aquest any 2021.
FEGiCAT és l’organisme encarregat de representar, coordinar, gestionar, fomentar i defensar els interessos generals i comuns dels empresaris de Catalunya integrats en les associacions catalanes d’instal·ladors elèctrics, lampisteria, sanejament, calefacció, climatització, telecomunicacions, energies renovables i altres membres de la Federació, amb una representació actual de 20 associacions (gremis) i d’aproximadament 5.600 empreses instal·ladores.

Per la seva part, GRUP LLAVINA, concessionaris oficials de Toyota i Lexus amb diferents ubicacions. Toyota, situat al centre de Barcelona amb 8.000 m2 de instal·lacions al carrer París, 70-78 i a Sant Just Desvern, i Lexus amb 3 ubicacions al centre de Barcelona.

Toyota contribueix amb la millora de la nostra societat a través de vehicles més respectuosos amb el medi ambient i el creixement sostenible.
Presenten la seva gama industrial, dirigida al sector d’instal·ladors com part de la seva feina i donen solucions al a seva mobilitat amb una amplia gamma de vehicles.
Per a més informació: https://motorllavina.com/