
01 març NOU SERVEI PER ELS NOSTRES ASSOCIATS
El nou servei que tenim a disposició de tots els socis del Gremi ve donat de l’acord de col·laboració que el Gremi va signar amb EXELADE consultora econòmica i jurídica especialitzada en ajudar a autònoms i PYMES.
Us poden ajudar en les àrees de:
- Finances
- Laboral
- Fiscal
- Jurídic
En el conveni amb el Gremi i amb el seus associats podeu posar-se en contacte amb ells per telèfon i la consulta serà gratuïta, si després de la consulta es genera una acció o gestió aquesta tindrà un 10 % de descompta de la seva tarifa.
Amb aquest acord el Gremi ha reforçat la gestió i consultes que ens arriba dels socis de les diverses àrees que EXELADE ens pot recolzar.
Si esteu interessat en rebre mes informació o fer una consulta determinada, us passem les dades de contacte del Sr. Marcos Aranda correu electrònic marcos.aranda@exelade.com telèfon 93 530 88 91.