21 maig ASSEMBLEA GENERAL 2024 & V TROBADA DE L’INSTAL·LADOR
El passat 17 de maig 2024 vam tenir el plaer de celebrar la nostra Assemblea General Anual i la V Trobada de l’Instal·lador.
Aquesta assemblea representa una oportunitat per a reflexionar sobre els assoliments duts a terme durant l’any, discutir els desafiaments que enfrontem en el present i traçar el rumb per al futur de la nostra organització. És per això que la presència dels membres i la seva participació són fonamentals.
Durant aquesta jornada vam poder brindar un espai obert i transparent per a compartir idees, expressar preocupacions i col·laborar en la presa de decisions. Aprofitant aquest moment per a enfortir els nostres llaços, inspirar-nos mútuament i renovar el nostre compromís amb els valors que ens uneixen com a comunitat.
Volem agrarïr a tots els membres assistents per la seva dedicació i suport.
Fins l’any vinent!
